September , Azam 2014 Tercapai?

9:12 AM Yanty Lee 8 Comments


Assalamualaikum & Salam 1Malaysia you all! 


Sekejap ja masa berlalu , sekarang kita dah pun di bulan ke - 9. 

Hello,September!



Azam 2014 dah tercapai ke belum?

Asal masuk bulan 9 je mesti teringat lagu ... "Wake me up when September ends".
Kan? Kan? Kan?

Whatever it is , enjoy your holiday!

=================================


Sebut pasal AZAM , nak diikutkan banyak yang dihajati. Sepanjang 8 bulan yang lepas , alhamdulillah setakat ni hajat nak bercuti bersama kawan baik dan family tercapai. Ke Bali di bulan Feb dan pada bulan Mei kami ke Pulau Perhentian. Dengan mummy daddy walaupun sekadar berjalan - jalan di Melaka ianya tetap satu kepuasan. 


Waktu mummy tak sihat , sebagai anak Ty dapat jaga dia. Juga satu keinginan , sementara masih hidup. Apa pun , dia tetap mak walaupun apa yang terjadi.


Tercapai juga hajat nak puasa 6 di bulan Syawal yang lepas. Sekaligus berniat puasa ganti. Yang nak digantinya tak sampai pun 6 hari. 3 tahun lepas berjaya puasa penuh berturut - turut cuma tahun ni , tewas sebab gastrik dan demam silih berganti. 


Tengok , banyakkan azam. Tak la berazam dengan hasrat yang gah , mana yang termampu je gitu uolls. Janji dicapati , eh janji dicapai.

Next azam.... Apa ek?

8 comments:

  1. bila ada azam, pasti usaha turut serta..:) azam fizi pun ada yang dah tercapai..selebihnya perlukan lebih lagi usaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah fizi. jom kita teruskan selebihnya. in sha Allah tercapai.

      Delete
  2. Assalamualaikum.. Selamat Pagi.. Datang merayau-rayau ke sini.. Jenguk rakan #KelabBloggerBenAshaari .. Cool...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam Eraz. yeah #kelabbloggerbenashaari semestinya COOL

      Delete
  3. Alhamdulillahhhhh sekurang2nya dah adanyg tercapai kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... kan..atleast da tercapai.. doakan sesuatu yg lebih besar impak azam yg bakal terlaksana ye kakak...

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen