Cabaran 30 Hari : Hari 1 - 1 Gambar Terbaru Anda dan 5 Fakta Tentang Diri Anda

10:53 PM Yanty Lee 47 Comments

Salam u olls ,

September ada 30 hari , jadi Ty mencabarkan diri Ty untuk sahut "Cabaran 30 Hari" bermula hari ini. Jom mulakan dengan yang pertama.


Hari 1 : 
1 Gambar Terbaru Anda dan 5 Fakta Tentang Diri Anda


5 Fakta pasai diri Ty :
1. Gila - gila
2. Kepala Angin
3. Garang
4. Suka gelak kuat - kuat
5. Cat Lover

U olls , setuju tak dengan fakta pasai Ty ke tak? Yang pasti lebih fakta kan. Apa dia , cer korang pula komen sket.

47 comments:

  1. No 1 saya pilih..letak 100% no 4 sangat lah setuju bagi 1001%

    Sekian terima kasih..^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha , bengong 1,000,000 nya adik Nun !!!

      Delete
  2. garang ke euwwww....hai lame xjupe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada waktu tertentu.. tu la lm xjmp..

      Delete
  3. Garang dan tegas.. eh eh... yg ena tau kak ty seorang yg sgt baik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terselindung bab tu Ena... Terima kasih atas pujian itu.

      Delete
  4. anda lupa lagi satu..suka nolong oranggg...wehuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup sat ja , hari ni kita tolong orang... Kot esok kita susah da orang nk pula tolong kita.

      Delete
  5. Kepala angin apa .. angin kus2 ke haha

    ReplyDelete
  6. Nak kena jumpa ty ni. Nak tau fakta ni betoi ka..he he..

    ReplyDelete
  7. Dgn pcl belum kenai betui², yg pasti Ty baik orangnya..tgk dari jauh , haha. Teruskan cabaran dan saling mengenali, kita family blogger!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mmg baik =) Hikhikhik. In sha Allah PCL

      Delete
  8. nindia kari kepala ikannnn..nasi kandaqqq sattuwww... tetiba!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kaitan ngek... jom lik Penang makan Nasi Kandar...

      Delete
  9. kita p;un suka gelak kuat2 hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seppp... baru puas kan , wlpun org kata xsenonoh

      Delete
  10. Wahhh! Jangan garang ngan akak pliss hehe :D

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Xkenal lagi ni..hmmm tunggu la tgok

      Delete
  12. saya xpernah jumpa ty...jadi saya dpt rasa mmg gila2 orgnya..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak..cmna tahu ni..hahahaha ini mmg gila

      Delete
  13. Muka ty garang. Tapi sebenarnya dia comel okay. Pipi dia lembut je bila cium. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh eh jgn la gitaw kita pernah cium

      Delete
  14. Serius tak pernah tengok lagi ty marah. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk sesuatu hal je marah xkn xbersebab pula.. tunggu je

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen