Langkah Ceria Putrajaya - 10,000 Langkah

10:12 AM Yanty Lee 14 Comments

Salam Rabu-day!


Putrajaya-ian !
Jom ceria kan hari ahad korang dengan 10 , 000 langkah.
Maklumat seperti di poster atas ni.
Ty dah call ,
T-Shirt yang disediakan sahaja yang terhad sebab tu ada tagline "Siapa cepat dia dapat".
Bukan penyertaan yang terhad ye kengkawan.
NO FEE , FOC!

In Sha Allah , Ty dan Sis Cha akan join kalau tak ada apa - apa aral yang menegak melintang dan mendatang. (-;

Jumpa korang di sana , yo!

14 comments:

  1. Replies
    1. Huk Huk Huk , tidak boleh pergi sesame kan.

      Delete
  2. alahai Ty ..nak balik kampunglah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alo sis balik la another week . Sob sob sob!!

      Delete
  3. assalamualaikum yanty...wah menarik ni...:)

    ReplyDelete
  4. wahhhh untunglah duduk kat sana.. boleh join...

    ReplyDelete
  5. akk xsempat join kot.pg dah gerak g penang :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai sayangnya , xpa kita jumpa di Penang (-;

      Delete
  6. menarik ni..tpi dya xde transport nk kesana..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen