Karnival Pengajian Tinggi Negara 2013

5:15 PM Yanty Lee 8 Comments

Salam u olls ,

Karnival Pengajian Tinggi Negara 2013 kembali lagi. Karnival ini adalah anjuran Kementerian Pengajian Tinggi dan akan bermula pada 26 Januari 2013 hingga 14 April 2013. Pameran karnival ini adakan diadakan di 11 buah zon.


Kepada pelajar lepasan SPM / STPM dan juga yang berminat boleh lah ke karnival yang berdekatan untuk mengetahui sebarang makluman dengan lebih lanjut.

Jumpa korang di sana!

Opss... Kalau terjumpa Ty nanti tegur je la ye. Ty pun 1st time akan bertugas di salah satu zon. Di mana, biarlah rahsia. Ty bertugas sebagai urusetia bagi jabatan , Jabatan Pekhidmatan Awam. Maknanya akan ada booth dari pihak JPA.
All the best !


posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. sronok klo dpt pg nih..tp teramatlah jauh..huhuhu
    follower ke 938

    ReplyDelete
  2. uhh baru tahu..bookmark kalendar hewhew

    ReplyDelete
  3. thanks for the info...nnt cik siti nak inform kat adik cik siti la...hehe

    ReplyDelete
  4. belum masa anak nak ke sini....insyaallah akan sampai masanya jugak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Sha Allah lagi advance bila zaman anak2 sis.

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen