Nexus Clinic - Beauty , Aesthetic & Wellness

3:15 PM Yanty Lee 5 Comments


Nexus Clinic adalah sebuah klinik yang baru ditubuhkan di bawah Mediviron UOA. Dan kini , Nexus Clinic ingin memberi perkhidmatan khas khususnya kepada pelanggan / pesakit yang memerlukan khidmata dari segi penjagaan / rawatan kecantikkan dalam keyakinan diri untuk menjadi satu individu yang lebih hebat di mata dunia sekeliling.

Siapa yang tak nak tampil lebih cantik dan anggun juga bergaya kan?

Di Nexus Clinic , pelbagai jenis rawatan yang ada dengan khidmat doktor - doktor pakar yang telah terlatih. Pastinya pelanggan akan mendapatkan rawatan yang terbaik di sini.

Ingin bentuk badan tampil menarik , boleh lah dapatkan rawatan "liposuction" di mana rawatan yang dinamakan Zeltis Cool Sculpting dapat mengumpul dan menyahkan lebihan lemah yang ada di bahagian - bahagian badan.


Dengan rawatan Juvederm Injectable yang bernilai RM2,200.00 , u olls boleh tampil cantik dengan perubahan raut wajah yang baru - hidung lebih mancung dan dagu yang runcing.


Di sini juga , u olls boleh mendapatkan rawatan lazer yang mana dapat mengeluarkan sekaligus mengembalikan tona kulit yang sekata pada muka selain membersihkan dengan mematikan sel - sel mati dan kotoran pada kulit. Di samping itu , sesuai juga untuk anti - penuaan di kalangan golongan berusia 30 tahun ke atas.


Bagi yang ingin dapatkan rawatan kecantikkan dan sebagainya , boleh lah ke Nexus Clinic yang terletak di Wisma UOA II.

Alamat :
Nexus Clinic
LG10 , Lower Ground , 
Wisma UOAII , 
No.21 , Jalan Pinang ,
50400 Kuala Lumpur , 
Malaysia.

Untuk maklumat lebih lanjut ; 

5 comments:

  1. kat penang xde ke..
    lau free boleh gak
    iols nak jd muka flawless n npk slim raya ni hehe

    ReplyDelete
  2. Assalam ty,
    waaaaaaaaaaaaaaa
    rege terbelika mata akak he3
    tapiiiiiiiiiii nak kuruih
    sob3

    #BloggerUtara

    ReplyDelete
  3. lipo tu still wujud eh kt mesia ? scaaaary..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen