Deman Rindu Pada Siapa

11:36 PM Yanty Lee 12 Comments



Oh tidak!  Demam menyerang tiba-tiba tanpa sebab munasarawak. Letih la.

Konon gerak balik awal niatnya nak berehat sehari sebelum kerja esoknya selepas hampir 12 hari tinggalkan workstation. Sebaliknya,  sepanjang malam sampai kesudah badan panas tak kebah langsung.

Demam rindu kat sapa pula dah?-Awak!

Sakit penghapus dosa. Posisif. 
Cumanya camna nak fokus kerja yang gerenti sesak nafas esok ni. Tambah pula dengan aircon yang sejuk ketaq.

Mentabahlah.

Depa kata musim "budak-budak" dok demam. Suh take care. Gulp, i olls dah besar panjang aih. Manja dengan #familee ja pun.

10 hari semuanya disediakan sampai nak air kosong pun Daddy layankan, ni baru sehari lik terus demam. Jenuh aih.

Homesick? Mustahil.

Please pray for me to get well ASAP,  I need to work seems next week O/S for a week. Tak sihat camne la nak drive nanti. Arggghhhh stress!

Dear work, catch up very soon.

12 comments:

  1. Rindu kat saya lah tu..hahahaha

    http://arpiiz001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. memang punnn. sekarang musim orang tak sihat. ktorg dalam rumah ni berganti2 demamnya

    ReplyDelete
  3. mungkin tak cukup rehat agaknya..

    ReplyDelete
  4. Ty keje kuat sangat ni.. bawak2 rehat..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen