Soq #12 - Samurai Burger

5:03 PM Yanty Lee 6 Comments


Salam u olls ,

Pukul 3.50 pagi , di kejut mummy Ty. Teringin nak makan burger katanya.Tidur ku tak sampai 2 jam , dah ku gagahkan jua untuk mummy ku. Mata memang tak nampak cam tak cukup tidur pun , kepala je agak weng sikit tapi apa ada hal , mak sendiri kan , maka nya bangun basuh muka , siap sesimple yang mungkin. Capai kunci kereta , panas enjin , menuju ke McD Bangi.




Tu dia , Ty punya soq pagi ramadhan ke - 12. Mummy belikan Double Samurai Burger + Nugget . Makan kat sana , 5.25 pagi gerak balik Putrajaya , solat Subuh , memang nampak bantal buchuk dengan katil. Sempat jugak la berFB Chat dengan Kak Ayu Citarasa Rinduan sebelum terhanyut di buai mimpi nan indah. | *hati kuciwa* - hakikatnya phuii.

Berbuka apa rini? Ada mood , Ty share la noo ampa somua. Selamat berpuasa , hat tu lagi penting dari pulun amik gambar nak soq dan berbuka , mummy sampai dah tak terkata apa-apa dah bila nampak sorang - sorang anak dengan hp , tab or DSLR. Redha dah mummy  Ty. Ahaks. Sebelum dia beleytiaq serupa radia burok , kurangkan sket sebelum disahkan sakit mental. Opss.

Salam Ramadhan!

6 comments:

  1. selamat berpuasa buat ty omey!!
    ahaaaa sedap kan samurai burger tu
    huwaaaaa...retu dapat ngap sekali jek.. tu pon mujor la sidia tanya nk rase tk..
    lepas tu abis dia ngap sorang tk pandang2 tite daa :(

    nyesal order dabel cheese!.haishhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak Mimi cun , Selamat Berpuasa juga.
      Sedap la juga. Ty prefer yang single kot.
      Owh , nanti leh ajak sidia gi ngap lgi supaya xde penyesalan berlaku lgi. eh, ley gitu. Heehee

      Delete
  2. Belum try sejak puasa ni TY...harus jugak menerai nanti! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah , go and try sis. Better eat yg single.

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen