Muka Toya

10:38 PM Yanty Lee 4 Comments

Salam u olls.

Lama gegiler baban tak merepek. Terlalu SIBUK. Sibuk dengan hal kerja yang tak akan pernah habis dan aktiviti merongeng dengan geng blogger aka Whatsapp Putrajaya. Niat untuk up kan entri ada cuma xkesampaian lagi. Makanya backdated la entri Ty nanti. *kalau rajin*

Weekends ; Lik Penang, ada kenduri tahlil dsb juga urusan peribadi dengan rakan kamceng. Mudah2an urusan tu nampak lah hasilnya.

Monday blues? - Hampir tapi tak de la xjalan langsung keja, bukan robot nak cepat siapkan semua. Kalau nak cepat cenggitu, cer cuba bikin baru sembang pongpang.

Walaupun de ketika ala-ala biskut chipsmore , Alhamdulillah hampir siap kesemua kerja yang terdampar tercampak dsb. Dah nak balik, leh pula kereta cam kena sawan babi. Grrr. Peliknya asal dah bikin Ty cuak pada mulanya, dah macam OK la pula bila de yang cuba tolong. Dah termenyusahkan kakak tiri @ kak long ku ; Sue Izza. Sorry erk, kak!! Adik nak bermanja dengan sapa la lagi.

Yang pasti malu kot dengan si orang yang tolong. Dia test drive, ah cun nya. Gitu.

Kak Sue ku follow lik, alhamudillah selamat sampai.

Huh!!! *panjang mengeluh*

























Malunya!
Esok lusa tulat dsb gi kerja dengan muka toya.
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Assalamualaikum. wahh banyak penat tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam. Agaklah Sheila. Penat memikir ni.

      Delete
  2. selamat menyambut bulan ramadhan

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen