Fridge Magnet Bandung dari Bro Alwi

10:33 AM Yanty Lee 10 Comments

Salam u olls ,

Sejak dua tiga bermenjak - menjak ni , mana datang kegilaan nak mengumpul fridge magnet pun entah la. Tapi asal bila orang gi berjalan bercuti , ada je Ty mencelah minta souvenir berbentuk fridge magnet.

Terharu nya Ty bila rakan seperjuangan di dunia blogging pun turut sama melayan kerenah Ty ni. Dan yang pasti kami sekadar berkawan di alam maya menerusi laman sesawang Facebook. BerWeChat juga Instagram pun ada tapi seldom.



Terima kasih Bro Alwi si penulis blog ; mehmetwie.blogspot.com sebab dah poskan fridge magnet terus ke rumah Ty di Putrajaya. Bila bro Alwi minta alamat memang dan cuak sebab katanya nak hantaran rombongan. Sempat je kan buat lawak.

In sha Allah nanti Ty pula akan balas kiriman wang pos, eh bukan - bukan. Xda duit aih nak bagi tapi souvenir dari Krabi yang tak seberapa.

Sekali lagi terima kasih!
posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. Assalamualaikum.. Ty.. hehe.. cuak eh.. anyway hope suka dgn FM tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumusalam , Bro... Opkos la cuak...Ngeee...
      Suka2 , dah tempek kat peti ais dah pun...

      Delete
  2. wahhh, wat saspen je kalau mntk alamat rumah. hehehe, cantik ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaks , sangat la suspen.. , marniey. =)

      Delete
  3. Replies
    1. Hee , hadiah dari kawan walaupun di alam maya...

      Delete
  4. Replies
    1. If melencong eh melancong mana2 jangan lupa ye belikan utk Ty , walaupun dah penuh peti ais. hee

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen