Review Jiwa Taiko

4:30 PM Yanty Lee 2 Comments

Salam u olls ,

Ahad lepas bersamaan 20 June 2012 , ke The Mines untuk teman si dia menghadiri temujanji dengan consultant dari Celebrity Fitness , tapi si dia mungkin masih memikirkan untuk ikut serta sebab ada di antara kawan - kawan pejabat yang dah pun mengikuti kelas senaman di situ.


Chaiyok , cayang! Get back your old look , will support u !


Kemudian , meronda dan sempat lah beli CD folder untuk semua cd yang berceramuk dalam kereta si dia.

Tak tahu apa plan seterusnya sebenarnya tapi sambil berjalan tu si dia cinta hati kata "tengok wayang". Pergi je la ke depan cinema dan layan dan supportlah filem kita , walaupun si dia kata yang orang bercakap tak la best sangat filem ini.


Tak nak komen lebih - lebih , jalan cerita ni so - so  sahaja. Nak dikata tak best , tak boleh. Nak dikata best , pun macam tak boleh. So - so = 50 - 50 lah jawabnya, lebih kepada hubungan persahabatan dan percintaan. Kalau komen untuk orang menyanyi ada yang mengomen mendatar , maka itu la yang dirasai dengan cerita ni. Rilex walaupun bila adegan aksi lawan.

Sokong lah filem kita ye korang !

2 comments:

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen