Review Abraham Lincoln : Vampire Hunter

12:35 PM Yanty Lee 6 Comments

Salam u olls,

Rabu ; 20 Jun 2012. Ke Alamanda dan tonton wayang. Walaupun takut layan cerita hantu ni tapi cerita atau filem omputeh boleh la nak layan.



Filem Abraham Lincoln : Vampire Hunter yang menjadi pilihan untuk layan kali ni.

Jalan cerita filem ni menceritakan Abraham yang ingin membalas dendam dengan puak pontianak kerana dia telah kehilangan ibunya yang dibunuh oleh pontianak. Dia dibantu oleh Henry yang sebenarnya pontianak yang baik.

Selebihnya pergi la terjah panggung dan tontonlah sendiri, tak gempak lah cerita semua.

Overall, memang best dan berbaloi sangat.

Watak pontianak baik si Henry atau nama sebenar Dominic Cooper  sangat hensem! Opss..

Njoy the movie,guys!
posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. waaa , henry encemm ! smlm tgk :)

    ReplyDelete
  2. macam syok je cite ni..jom tgk wayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat best walaupun ty kuat terkejut.
      nak belanja ker?

      Delete
  3. hahaha.. baru aku pasan kau da tgk cte ni ty..
    weee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..apa la... mesti la cheq tengok. Best gila ko cerita ni

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen