The Right Position Using PC

1:30 PM Yanty Lee 6 Comments

Hello ...

Just sharing to everyone of this good information of daily use for those who working in the office.







Hope we will practice this always.

Also enjoy working too......

6 comments:

  1. hik hik .. tq ty , akan di praktikkan :) .. tangan ni slalu rasa lenguh sbb lama sgt guna mouse kan ..

    ReplyDelete
  2. tu la ty pun kena praktik ni , mata n pinggang selalu sakit,....hihi

    ReplyDelete
  3. kat opis mmg mcm nila kedudukannya... cuma bila kat rumah je kedudukannya x berapa betul sbb PC x letak atas meja komputer... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju , kalau kat rumah terbaring dengan pelbagai posisi sebab guna laptop kan.. hehe

      Delete
  4. waaahhh...bagus ni...akak selalu stress mata dan kaki dok kat opis...huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak , yanty pun sama.. tpai kalau dah banyak kerja memang dah tal mcm ni dah..

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen