3 hari bagai 3 bulan

3:42 PM Yanty Lee 2 Comments

*selamat tak gantung diri sebab berBOSkan si poyo*

Grrrrrrrrr..........

Baru 3 hari kembali bertugas tapi lagak BAGUS ! Arahan kerja bertubi-tubi di beri, ingat bela robot ka? Kalau robot sekalipun mesti leh mati. Tahu lah bengang dengan kawan yang dulu cium mulut tapi kini pun join mengutuk mengata dia dengan -puaka geng- .

Dari 8pagi masuk kerja dah boleh buat aku hilang sabar. Dah lah lalu terselisih pandang macam xpuas hati. Hello..macam aku nak ngorat laki hang yang xda apa.. kayu tu ka bodoh terima murahan macam hang. Perempuan pengkikis!

Kenapa lah disambung KONTRAK si sial ni? Yeye... Kontrak je pun lagak melebih macam tetap. Poyo...

Berubah lah sikit perangai, tau nak tutup periuk nasi orang..nak buat orang len benci sesama manusia.. Memakai ke? Perasan lawa kot, cermin muka tu betul-betul kat cermin besar jap...sempurnakah engkau? Haha.....
posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. sape buat budak comel ngamuk nih ? haishh nk kene nih . errrr hihihi .. ape ye ? kt situ fast food je la kan .. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la PTD Kontrak ~ grrrr. Tolong SANTAU dye!

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen