Langkawi; 1st Day - Kuala Perlis

7:20 AM Yanty Lee 2 Comments

Salam u olls,

Korang dah sampai ke Pulau Langkawi?

Too bad,  this is my first time. Kecik-kecik tak dan berjalan atau bercuti sakan dengan keluarga sebab kedua-dua ibu bapa sibuk dengan kerja masing-masing dan juga tidak senang untuk keana disebabkan abang kurang upaya Ty sorang.So tak adil la kan gi jalan-jalan xbawa dia.

Dan bila dan besar panjang sekarang, juga bekerja;punyai gaji sendiri baru terasa untuk berjalan sikit. Walaupun kebanyakkan adalah atas urusan kerja ataupun ketika menghadiri kursus.

Percutian di Pulau Langkawi.
Huh....mengeluh kerana setiba di Jeti Kuala Perlis sebab environment di sini tidak menyenangkan. Keadaan menunjukkan penambahbaikkan sedang dijalankan tapi jika orang asing datang bercuti akan terasa kenapa seteruk ini. Tak dapat ditunjuk melalui gambar cuba agar setelah siap kelak keadaan menjadi lebih kebaboom.

Mereka terpaksa ke Masjid Kuala Perlis untuk menunaikan solat atas sebab surau di jeti turut dibaiki.



Happy holiday.

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. kak fz penah kursus kat Brasmana Hotel depan jeti tu :) pastu sekal je pegi Langkawi . best kan langkawi :)
    njOy ty !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedt juga lah...berjalan tukar angin

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen