Esok

11:24 PM Yanty Lee 8 Comments

Esok....


Ada apa dengan esok..?
Bermula lah perkhidmatan di pejabat semula...
Setelah seminggu bekerja di luar...
Bersertakan bos yang paling aku benci pun khabarnya bakal bertugas selepas cuti bersalin...
Dan merupakan hari yang malas untuk memulakan sebarang kerja setelah cuti...
"Happy Monday Blues"

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. bukan die xdpt sambung kontrak ke?

    ReplyDelete
  2. waaahhh...dah post entry ngan phone ke ni?...heeeee

    ReplyDelete
  3. Mashi : Itu lah pasal , sambung plak sampai hujung tahun. Haih

    ReplyDelete
  4. bos u yang mane? yng baru dapat bby tu ker? hahaha... die kontrak ke? bukan tetap ea?

    ReplyDelete
  5. fieyza : Ye la sapa lagi , betina paling sial. Ntah apa silapnya LNPT aku makin menurun. Nak kena kan aku kot , kenapalah Tuhan sambungkan juga kerja dia erk...

    ReplyDelete
  6. rezeki die... hang sabaq je la

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... dok lma bersabar dah ni.. smpai bila la agaknya...

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen