Luna Kalers - Chocolate Mars Jar

12:00 AM Yanty Lee 3 Comments

Salam u olls , 

Sana sini ada je update dengan fenomena baru yang macam - macam , tak terkejar sebenarnya. 
Macam tu la juga dengan produk makanan baru dan terkini menjadi trend di pasaran ni , Chocolate Mars in Jar.


Bagi yang penggemar cokelat memang akan menghadaplah jajan ni.

Sedap dan mudah untuk dimakan , hanya perlu rendamkan jar yang berisi cokelat dan bubble rice tu ke dengan air panas untuk  2 – 4 minit sebelum boleh di”ngap”kan ke dalam mulut.

Cokelat akan cair , Oh so melting dan digaulkan dengan bubble rice , krup krap krup krap , memang sedaplah bila makan.

Ada macam – macam jenis chocolate mars jar ;
  • Original – RM7/-
  • Kinder Bueno – RM7/-

**Beli 3 jarRM20

  • Oreo – RM8/-
  • Almond – RM8/-

**Beli 4 jar – RM30 


Bagi yang nak dapatkan di sekitar Bangi , Kajang , Putrajaya etc boleh hubungi Khairul Aizat di ;-

No.H/P   : 017-2442135
Instagram : @lunakalers

3 comments:

  1. Replies
    1. Sedap kan , kawan Ty pun dah suka. Nak beli lagi.

      Delete
  2. ida salu buat! buat kudap2 depan TV hihihihihi

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen