Rainbow in The Rain

7:05 PM Yanty Lee 2 Comments

Salam guys,

Baru je tadi Ty nak tutup tingkap bilik sebab hujan sangat *lovebite*** (lebat) dan sebelum tutup saja nak gedik-gedik snap gambar hujan di Putrajaya.

Tapi....Subhanallah! Bila di lensa Ty nampak ada pelangi. Cantik tak?



Indah sungguh kejadian alam ciptaan Allah. Terkesima....Tergaman Ty bagaikan berkhayal sambil tengok pelangi yang samar-samar dari hujan yang turun dengan lebat. Ty terus share dengan geng Whatsapp. Diaorang pun kata cantik dan kata ucap kalimah subhanallah. Pergh....jarang sekali Ty dapat tengok keindahan seperti ni.

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Ingat dulu masa kecik-kecik... jangan tunjuk pelangi nanti tangan kudung!he..he..

    Ty lama tak dengar cite? bizi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup kak hainom OKje sgt bz.. draft je entry. Eh ye ke de pesan org tua2 mcm tu?

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen