AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

12:51 AM Yanty Lee 33 Comments


rokok
Segmen ringkas sempena HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA  pada setiap 31hb Mei

KATAKAN TAK NAK!!

P/S: Wahai perokok tegar , ingatlah orang tersayang sebelum ia terlambat!

33 comments:

  1. tak suka perokok jugak..

    dok sedut-sedut pastu hembus apa dapat pun tak taw. haih.

    ReplyDelete
  2. dari blog abg ben...
    jom singgah blog sy...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI!!

    ReplyDelete
  3. btol2~!
    sedar sedarlah wahai perokok~!

    ReplyDelete
  4. merokok tak nampak cool...
    merokok tak nampak hebat...



    jom baca entri tentang percutian ke Bali...
    http://solomolo.blogspot.com/2011/05/percutian-ke-bali-part-1.html

    ReplyDelete
  5. saya anti-rokok! anti-perokok tu kena pikir jap. T____T


    jom singgah dan bace:
    majlis resepsi perkahwinan SY dan dan Emi di JB

    jom like page ni:
    Secret Propaganda

    ReplyDelete
  6. singgah br belog abg ben...


    jom singgah n follow belog fyna.
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. salam..terima kasih sebab sudi singgah ke blog saya...

    Salam perkenalan.

    http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. saya datang sini balik.... thanks dtg istana biru...heheh..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum....!
    nak tumpang jalan2 boleh? Hehehe.. Terjah dari segmen BA : http://zuezulaina.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

    dah follow balik :)

    ReplyDelete
  10. As Salam ;)
    wawa dtg n follow kamooo..

    ReplyDelete
  11. dari blog abg ben..

    datang singgah dan follow ^_^

    ReplyDelete
  12. Same as me..I dun like smokers!

    http://bibirmerah-bibirmerah.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

    ReplyDelete
  13. sokong.. tak nak tak nak.. hehe.. follow awk

    ReplyDelete
  14. hai...
    dr blog en ben...

    im follow..

    ReplyDelete
  15. Thanks sudi singgah blog phoenix..
    I follow ...

    ReplyDelete
  16. singgah sini...
    follow n comment u back..

    peace!

    ReplyDelete
  17. from mrr ben blog..haha.

    thanx singah my blog

    ReplyDelete
  18. Thanks singgah...salam perkenalan
    hehee

    ReplyDelete
  19. salam perkenalan....sggh sini bls kunjungn...thnkz sudi sggh my blog

    ReplyDelete
  20. hi, yantiey.. thanks follow my blog.. i'll follow u back..

    yeah!! say NO to cigarette..

    ReplyDelete
  21. rokok membahayakan kesihatan tapi itulah yang dicari oleh ramai penghisap rokok..

    ReplyDelete
  22. :) sggh sini gak.. follow skali k..

    ReplyDelete
  23. dayana sgt stuju!!! org yg merokok keliling org yg die syg tu, betul ke dia sayang ? hmm

    ReplyDelete
  24. thankz sudi singgah n drop comment kt blog cik mimie..setuju dengan kempem ini..takk naakk rokokkk!!

    ReplyDelete
  25. salam kembali. thanks for dropping by :)

    ReplyDelete
  26. ak ckap x nak,x nak ah....

    terjah dr blog abg ben...

    ReplyDelete
  27. katakan tak nak pada rokok...

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. singgah n polo ur belog back :)

    yeeehhaaaa ... KATAKAN TAK NAK pada ROKOK !!! huhu

    keep in touch !

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen