Salon Muslimah Afiya di Taman Melati

1:41 PM Yanty Lee 5 Comments


Mencari salon muslimah yang khususnya khas untuk golongan wanita termasuk dengan perkhidmatan pakej penjagaan dan kecantikkan diri dalam dan luar? Ty syorkan u olls ke Salon Muslimah Afiya yang berdekatan Taman Melati Utama , Setapak.

Ustazah Isfadiah

Alhamdulillah selesai majlis doa selamat dan perasmian salon milik Kak Nana oleh Ustazah Isfadiah bersama jemputan yang hadir. Antara jemputan artis yang turut hadir ialah Ana Rafalli dan Fida Ibrahim

Salon Muslimah Afiya
Sebuah salon yang sesuai untuk golongan wanita. Muslimah di sini tidak tertumpu kepada golongan wanita beragama Islam sahaja tetapi bermaksud lebih terbuka dan lebih selesa untuk sesama golongan wanita tidak mengira kaum  , bangsa dan agama. Untuk si peneman ; contohnya suami dan sebagai boleh menunggu di ruang menunggu. Kawasan ni pun banyak port  santai kalau tak menunggu di salon.

Antara perkhidmatan yang ada ; 

Pakej yang disediakan

Perkhidmatan Body Massage

Ruang perkhidmatan & rawatan untuk rambut

Ruang mencuci rambut

Tips untuk ibu yang sedang mengandung bagi memudahkan serta melancarkan ketika bersalin  :
Ketika sedang mandi , kemam air dalam mulut sambil baca “Ya Muid” sebanyak 10 kali dan semburkan ke perut (kandungan).

Ok , bagi u olls yang nak dapatkan perkhidmatan dari Salon Muslimah Afiya atau maklumat lebih lanjut , boleh terus berhubung dengan Kak Nana

Salon Muslimah Afiya 
19-1 Jalan Melati Utama 4 
Taman Melati Utama
53100 Setapak
Kuala Lumpur

5 comments:

  1. wow! best ni!! boleh cuba kat sini nanti.. Susah nak cari tempat salon muslimah.. Yang lain semua unisex punya salon.. segan

    ReplyDelete
  2. kyaaaaaaaaa~~~
    bestnyaaaaaaaaaaaaa TT_TT

    ReplyDelete
  3. Kat sini je ke ada...
    kalau ade di semua tmpt best sket hehe..

    ReplyDelete
  4. Kat sini je ke ada...
    kalau ade di semua tmpt best sket hehe..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah bagus la.. Salon muslimah macam ni dibuka.. Islam itu mudah cuma kita sahaja kene tahu bagaimana cara nyer.. :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen