Langkah Kanan

11:52 PM Yanty Lee 5 Comments

Lapaq!

Kebuluran yang amat. Jadi peneman +Sue Izza jumpa geng #kelabbloggerbenashaari bagi baju kelab asalnya. Rumah terakhir yang kami singgah dan serbu sampai ke dalam rumah , rumah Kak +fiza fantagirO .

Tak dan tuan rumah hidang , terus terjah dapur. Siap amik pinggan cedok nasi sendiri. Buruk sungguh perangai mak tiri i sorang ni. Jahanam diet , nak makan nasi ke tak je dalam palahotak ni.

Tewas dan tergoda lagi ternoda.

Siap minta telur goreng lagi. Lauk makan malam yang menyelerakan , Daging Goreng dengan Sayur Campur. Nugget pun ada. Simple tapi berselera tetamu makan sampai licin.

Blurrpp

Alhamdulillah. Selepas 12 minit kemudian , perut yang kosong pun penuh. Rezeki , langkah kanan. Terima kasih banyak - banyak ye Kak +fiza fantagirO untuk makan malam.

Dah kenyang , terbongkang depan TV. Tak jumpa jalan pulang , mata terpaku layan CSI. 

5 comments:

  1. best kan berkenalan dgn kawan alam maya nie :)

    ReplyDelete
  2. hahahhah huduh perangai kan ,sengal la tyyyy gambar gue jugakkkk di letak pdahal dia yg kelaparan hahahha

    ReplyDelete
  3. hahaha sue jugak yang jadik mangsa .... :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen