Mee Racun Batu Pahat

10:03 AM Yanty Lee 11 Comments


Mee Racun Ayam

Minggu ke 3 Aidil Fitri yang lepas , Ty ke Johor - Negeri Sembilan atas urusan luar pejabat. Semasa di Batu Pahat berkesempatan cuba antara makanan yang wajib makan bila sampai sini. 

Mee Racun , yang pastinya tak merbahayakan apatahlagi memudaratkan .

Sekali pandang macam mee bandung tapi rasa dia lain sikit. Dan di sebalik mee racun tu ada ayam , antara menu lain yang ada ialah kambing.

Lokasi Mee Racun ni bertentangan dengan Pinetree Hotel. Krew JJCM pun dah sampai sini , u oll pun kena la try kan.

Nah Ty kongsi dengan korang resepi Mee Racun [klik

11 comments:

  1. okeh ai rela di racun..sila lahhh hehehee

    ReplyDelete
  2. Kalau pasal makanan, memang suka di'racun'

    ReplyDelete
  3. wahh racun..kalu racun ni Yanie pun nak hihi... sedapnya..

    ReplyDelete
  4. Hehehe...unikkan..PC belum pernah makan lagi..

    ReplyDelete
  5. slalu dgar tapi xpernah makn lagi..:)

    ReplyDelete
  6. Assalam ty,
    aduiiilaaaaaaaaaa
    dok meracun pulop petang2 ni :P
    he3

    ReplyDelete
  7. kawan CT slalu dok sebut pasal mee racun.. kebanggaan orang BP katanya.. hehe..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen