Di Sebalik Tabir Photoshoot Majalah DARA

7:00 AM Yanty Lee 14 Comments



Baru - baru ni , terjebak dengan geng blogger gegirl #kelabbloggerbenashaari yang lain ; Uzu ( Emas Putih , Yaya Natsumi & Tya Salmid dalam sesi photoshoot slot "Bila Blogger Di Dapur" bagi majalah DARA.

Masing - masing dengan "skill memasak tersendiri" dengan menu yang ringkas dan mudah.


Nak tahu apa Ty masak dan lakukan terhadap pisang - pisang tu , kenalah dapatkan majalah DARA keluaran Oktober 2015 nanti. In Sha Allah. Jangan terkejut pula sudah la ye dengan penampilan comel Ty nanti. Oppsss!


Respect-lah brader photographer ni , dia tabah melayan keempat - empat orang kami punya kerenah. Bukan terror hamek gambo je tapi masak pun ok! Salute la.

14 comments:

  1. Perghhh hadik-hadikku beraksi di dapur! Nanti bawa yg Ty masak ni kat Agrotek tau ...tauuuuu! :D

    ReplyDelete
  2. Amboi... ty nanti leh buat kan tuk yanie lak hihih...

    ReplyDelete
  3. Pisang tu masak dalam air gula ke? macam best.. dalam plak ade cokelat..

    ReplyDelete
  4. sisi lain seorang blogger nih..terbaikkkk..

    ReplyDelete
  5. ty... sedapnya pisang ngan chocolate tu...

    ReplyDelete
  6. nak signnnnnnnnn....retis woooooo

    ReplyDelete
  7. Assalam ty,
    haaaaaaaaaa
    tak sabor nak tengok he3

    ReplyDelete
  8. salam Ty..tahniah..sedapnyer pisang cokelat tu..teringin la pulak.. #bloggerutara hebat!!

    ReplyDelete
  9. wah terbaik TY nk kena tgk nti.majalah tu

    ReplyDelete
  10. kene beli majalah ni demi nak tengok Ty beraksi hehe..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen