Maharaja Steamboat , Selayang

12:30 AM Yanty Lee 7 Comments


Maharaja Steamboat | Ada yang memang "hantu" makan steamboat tak? Kalau tak pun tak per sebab dekat Restoran Maharaja Steamboat ini boleh makan macam - macam lagi selain steamboat. Dan paling gempaknya , boleh makan pakej steamboat dari waktu sarapan pagi , tengahari dan malam. Tak spesifik hanya waktu malam saja.


Antara santapan yang ada dan tak kira la waktu pagi ke petang ataupun malam , boleh makan anytime. Yang paling menangkapkan kalbu , Roti Bakar Kaya / Jem . Sup - sup pun ada , sup nya memang perrgghhhh pekat giler kentang la. Yang mana layan sup urat keting , lidah , sup ekor dsb memang harus cuba , bukan setakat ada bihun / mee sup sahaja. Char Kueh Teow Goreng pun ada.


Nampak kan , bukan sahaja steamboat sahaja yang ada kat sini. Macam - macam ada. Banyak pilihan lain yang ada untuk santapan semua peringkat umur. Sudut makanan ringan seperti cokelat , lolipop , jajan etc untuk kanak - kanak pun disediakan.




Wohooaa .. makan sampai kenyang tapi jangan membazir. 

Harga menu dari pagi sampai malam

Untuk maklumat lebih lanjut , u olls boleh dapatkan di :

Instagram : Maharaja Steamboat
Facebook : Maharaja Steamboat


Alamat :
Maharaja Steamboat
No 6 Ground Floor ,  Jalan 2/10 , Bandar Baru Selayang.
03-61386664

7 comments:

  1. Betul3x... Memang menangkap kalbu tatkala menikmati roti Bakar kaya leleh dia.... Mabeles!

    ReplyDelete
  2. Betul3x... Memang menangkap kalbu tatkala menikmati roti Bakar kaya leleh dia.... Mabeles!

    ReplyDelete
  3. roti bakar dia tu yang menyelerakan...sebab meleleh tu .hehehehe

    ReplyDelete
  4. sedapnya roti bakar. hee jemput join my first GA http://myownlifemyself.blogspot.com/2015/03/first-giveaway-by-aishah-badrulhisham.html

    ReplyDelete
  5. baca time ptg2 gini eh lapaa terus hmmmmm HAHHAHA

    ReplyDelete
  6. saya dah pergi da makan kat tempat situ setelah membace banyak review positive dari blogger-blogger..bukan satu blog je saya bace, banyak. huhuu.. Tapi kan, memang kat situ steamboat dye tak fresh2 eh.. pastu telur masin dye lama. ketam pun busuk..adoila..menyesal percaya.. boss plak kerek semacam.. staff ok.. yang boleh puji buah-buahan dan aiskrim..huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen