Bila Nak Habis Baca ?

4:23 PM Yanty Lee 6 Comments


Argghhhhh.

Meningkat lagi jumlah buku yang belum sempat baca, nafsu tak terkawal bila terjejak kat zon ada jualan buku segala ni. Niatnya nak cari buku judul "Bukan Dari Jibril". Tapi "ter"shopping buku lain bila dah buku dicari tak ada. Mana taknya tergugat , 3 buku RM50. Ratusan Ringgit Malaysia juga la melayang.


Jenuh nya nak cari buku ni , sapa ada ? Bak gua nak pinjam! Yang dah habis baca , berapa kerat je.
Sekarang tengah baca buku ;

&

Oppsss , kontroversi sangat tajuk - tajuk buku kan. Geng - geng opis pun mampu geleng je bila tengok gua layan baca buku. Bukan gua tarak kerja , terlebih kerja sangat - sangat boleh kata tak menang tangan. Okay , memang gua camdek je bab kerja. Parah kerja untuk gua di peram , gelabah biawak baru gua kena buat. Jadikan ceghita , gua "menimba ilmu dengan membaca". 

Yang mana nak pinjam , kena caj . Sepi je lepas bagi pinjam , ciskek betul.

6 comments:

  1. Okay nanti kita sampai 12 untuk pinjam buku. Ekekeke. :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum ty, nak pinjam boleh? hehehe lama tak membaca buku ~~~

    ReplyDelete
  3. Wah...akak pun byk lg x baca...lebih dr 10 ..ntah bila la boleh baca macam dulu...

    ReplyDelete
  4. Wah banyaknya novel.. nak pinjam sepuloh..
    Huhuu Cik candy hantu novel..

    ReplyDelete
  5. urmmm hang baca buku ke buku baca hang...hahahah

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen