Tunaikan Azam Tahun Baru Emas Putih

12:47 PM Yanty Lee 13 Comments


Macam kenal je bangunan tu.

Azam Tahun Baru 2015 Emas Putih | Sapa Emas Putih? Di kalangan blogger mesti kenal awek Sabahan ni , lebih mesra dengan panggilan Uzu. Antara azam tahun baru Uzu ialah kurangkan berat badan yang naik mendadak sepanjang tahun. Bahagia ye dik?

Walaupun masing - masing tidur lewat malam semalam tapi demi mencapai azam baru dipaksa juga dia datang Putrajaya pagi ni. Nak sangat jogging , so bawa la gi jog dekat Taman Putra Perdana.





Chaiyok Uzu will always support you. Keep it up. No more makan malam apatahlagi makan dengan kuantiti yang banyak tu sila lupakan. Diet atkins bermula katanya. 

Wah dah ada geng berjogging dan bersenam.  Boleh la tumpang sekali and stay fit balik. Nak diet tu tak de la sangat , kiri kanan memetir je bila kata nak kurus.

Dengki lettew titew kurus slim shady , kan? Ha Ha Ha..

Okay , kami nak bungkus kurma pula untuk di bawa kepada mangsa banjir di sekitar Kuala Lipis pada hari Sabtu ni nanti.

13 comments:

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen