Mini Gathering KBU di D'Laila Mee Udang MMA Santai Corner , Nilai

2:08 PM Yanty Lee 11 Comments



Kali ni ke  D'Laila Mee Udang MMA Santai Corner , Nilai  dengan geng blogger Kami Blogger Utagha.


Dah dari Utagha dok pakat habaq nak makan Mee Udang kat sini , jadi nya tak da cara lain la jawabnya , memang kena la bawa. Satgi mau kempunan , leceh plak nanti kan?

Jarang dapat jumpa sebenarnya. Yang paling win , bila terlepas cakap KEY ELL. Kena bahan dia memang perghh. Tak menahan yang mai dari Kedah pula cakap KL , bukan kami - kami hat dok menetap sambil mencari rezeki kat sini. Apa ceghita?!


In sha Allah , hujung bulan jumpa dengan yang lain - lain pula.

D'Laila Mee Udang beroperasi dari jam 5.30 petang hinggga 12 tengah malam.
Boleh la ikut arah ini - http://4sq.com/bKyfyC . Layari FB D'laila Suppower [klik] untuk lebih lanjut.

11 comments:

  1. kihkih konon nak bahan akak tido sekali dia yang berbakul kuar loghat kl...

    apa pun ty tqsm bawak kan kami ke delaila n blanja...

    thanks jgk bg tumpang tdo n tumpang keta sebulan itu

    ReplyDelete
  2. Fulamaaaakkk gambar ! Ohoihoiiiila. :D

    ReplyDelete
  3. Akak jugak yang tak sampai-sampainye lagi .... bila laaaa nak sampai sana ni. Stress tekak tengok gambo mee udang ni haha :D

    ReplyDelete
  4. ish la.. pcl geng KBU pon x brp nak kenai.../ nt ada buat gathering lagi jgn lupa ajak kami sekali na Ty :)

    ReplyDelete
  5. kahkahkah sape dia tu yang keluar loghat key ell tu mihmihmih

    ReplyDelete
  6. ida tak lepas lepas lagi nak pergi siniii hihihii

    ReplyDelete
  7. fuh fuh fuhhhh mee ketam itu fuhhhh sedut air liur hahahah

    ReplyDelete
  8. fineeee tak hajakkkkkk ,majuk ah hahhahahah

    ReplyDelete
  9. Uaaaaa terliur tengok gambar makanan tu. Fuh

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen