Tamat Tempoh

10:55 AM Yanty Lee 1 Comments


{..buku merah jangan lupa bawa , moga2 belum tamat tempoh}

Kecoh ! Bila perancangan bercuti mula sibuk dirancang. Gelabah dia tu memang raplah. Sayang punya pasal , sabar dan turutkan ja.

Nak ke mana? Ntahla, no komen. Tunggu la nanti. (Jawapan retis tak?)

Hal tiket flight dah settle , tiba - tiba kecoh pasal passport pula. Tersenyum ja bila baca Whatsapp. Nak renewkan sebelum 6 bulan la. Harga nak bikin dah turun la. Sedangkan , tak perlukan pun passport. 

Gamat tak?

Yang tamat tempoh bukanlah passport Ty , tapi lesen memandu. Demmit , pepagi buta baru tersedar sedangkan dah seminggu lepas berlalu 15 Jan

Dah ke mana hala dalam seminggu , Ty redah. Ke JPJ Bangi la jawabnya , buat lesen baru i olls. 

Bagus juga tak tidur semalam , banyak benda dapat difikirkan dengan tenang walaupun bakal tingtong.

1 comment:

  1. Biasa macam tu kan? Masa nak gerak ke apa baru perasan tamat tempoh. Baik IC, Lesen dan juga passport. hehe

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen