Ramly Halal Mart , Putrajaya

6:41 PM Yanty Lee 13 Comments


{ Beef Cheese Burger }

Salam u olls , 

Ramly Halal Mart | Sekarang ni kalau rasa nak makan beger / hotdog / oblong boleh la singgah makan / bungkus dekat kiosk Ramly Halal Mart Sdn Bhd  terletak di Presint Diplomatik , Putrajaya berdekatan dan seleret dengan Restoran Tomyam Kung. 

Isu boikot tiada di sini , sebabnya Ramly merupakan perniagaan orang Melayu. 


{ Hidangan Set ; Burger & Oblong }


Hidangan set pun ada , datang bersama air carbonat juga kentang goreng. Harga berpatutan mengikut pilihan hidangan set dipilih.


{ Beef Cheese Burger }


{ Kaunter Pelanggan Membuat Order }


Masuk pintu kiosk , terus nampak kaunter. Boleh terus tengok dan buat pesanan. Layan pun mesra dan tenang. Perkhidmatan dari segi penyediaan makanan pun cepat. Alhamdulillah , dapat isi perut yang kosong dan berkeroncong segala mak nenek u olls tu. Pelanggan boleh makan di situ kerana disediakan meja makan.


{ Antara pelbagai jenis produk Ramly dijual }

Selain servis penyediaan makanan segera yang ada , pelanggan boleh juga membeli daging atau makanan frozen bersertakan produk - produk keluaran Ramly yang lain di sini. 


Disyorkan untuk u olls yang nak cepat atau tak tahu nak makan apa boleh datang sini. Kalau terserempak do say  Hi ! Bajet je kan. 

13 comments:

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen