Gila Selfie

9:20 PM Yanty Lee 5 Comments

Salam u olls , 

Walaupun tengah sibuk dengan kerja yang menimbun kat opis tapi otak gila - gila setiap kepala sebulu segeng kat unit tempat kerja Ty ni memang gila kentang.

Pantang jumpa monopod , ini la hasilnya.


Tu dia , kami semua serang masuk bilik big bos. Segan jadinya Enchek Bos. Terpaksalah melayan je kerenah anak - anak buah. 

Kadang - kadang , tengah banyak kerja bukan alasan untuk rasa tekanan , sedangkan kita yang kena pandai agihkan semuanya. Sistematik dan seimbang dengan kemampuan kita. 

Walaupun dah 3 hari kerja straight sampai malam tapi puas hati dan lega bila hasil kerja yang dibuat dengan titik peluh sendiri.

Kerja apa pun kita buat , susah atau senang , biarlah dengan seikhlas yang mungkin. Kalau tidak sampai bila pun tak seronok nak hadap kerja tu , betul tak? 

Apapun , jangan pentingkan diri sendiri. Kerjasama itulah seharusnya yang menjadi faktor utama.

Harapnya dengan kawan dan tempat kerja baru ni , Ty lebih bersemangat dan fokus. Aamiin.

5 comments:

  1. Kalau pandai.sesuaikan.diri Ty, campak kat mana pon boleh bawak diri..sesuaikan keadaan..ceria selalu. Hati senang kerja jadi mudah .

    ReplyDelete
  2. selamat malam..syira cuti 4 hari so jom blogwalking...hehe ^_^

    ReplyDelete
  3. Bila kita suka pada kerja kita,InsyaAllah semua nya jadi mudah walaupun ianya susah...:)

    ReplyDelete
  4. good luck kak Ty. Kalau ikhlas, semuanya bolehhh :)

    ReplyDelete
  5. Good luck di tempat kerja baru Ty...

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen