Gula - Gula Funny Fruity Stick

9:23 PM Yanty Lee 10 Comments


{ Gula - Gula Funny Fruity Stick }

Salam u olls , 

Sapa masih ingat dengan cokelat / gula - gula ni ?  

Nostalgia sangat.

Bila hakak kat opis ni pelawa bagi gula - gula ni , dah seghupa kanak - kanak riang alam semesta. Sebabnya , mana nak dapat dah gula - gula / cokelat lagu ni dah lani oi. 

It is so RARE!

10 comments:

  1. wah..suka sangat gula-gula nie masa kecik2 dulu...eh..sekarang ni pun suka makan..cuma jarang jumpa kat kedai

    ReplyDelete
  2. saya tak suka sgt gula2 tu sbb melekat lekat kat gigi

    ReplyDelete
  3. ohhh, oldskool giler gula2 nih.hihihi, kalo kt kampung, kedai nenek kak fiza ada jual .hiks. di kelantan masih femes lagi gula2 ni

    ReplyDelete
  4. sedap ni..tapi bebudak jangan di bagi..gula2 ni liat dan melekat kat lelangit..boleh tercekik..

    ReplyDelete
  5. sangat rare. zaman sekolah rendah banyak jumpa ni. skarang ni kena pegi kedai borong gegula baru jumpa..

    ReplyDelete
  6. Kecik kecik dulu suka mkan cekelat ni..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen