Jubah Lelaki Moden ala IP Man dari RizQ Design

7:30 AM Yanty Lee 9 Comments


Salam u olls , 

Ramai antara kita dah sibuk dengan persiapan untuk Raya tahun ni. Walaupun belum mula berpuasa tapi majoriti golongan emak sibuk dah dok cari kain atau tailor nak tempah baju raya , betul tak? Tak kurang hebatnya ada juga golongan lelaki kita pun dah semakin moden nak dapatkan macam - macam jenis rekabentuk baju melayu hingga ke jubah.

Baru ni Ty berkesempatan untuk lihat dan menggayakan sendiri jubah lelaki moden bertemakan IP Man oleh RizQ Design yang juga merupakan bisnes pelakon Fazren Rafi.



Menarik tentang Jubah Moden IP Man ni ialah bajunya memang didesignkan ala kung fu dan tidak berbutang cuba sedikit zip sahaja sebagai tarikan lain kepada jubah tersebut. Kain memang selesa dan berat jatuh la bila sendiri cuba walhal jubah lelaki. Opps!


Selain design jubah ni yang menjadi trending orang ramai , kurta pun corak yang unik. Kalau siapa ikuti drama Duda Terlajak Laris akan terperasan pelakon Arash ada pakai sebuah kurta yang lain coraknya. Memang nampak smart & cool.

Antara lagi design jubah dan kurta dari RizQ Design ;


Sempena pembukaan bukti Fazren Rafi , kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi agen / dropship boleh la ke kilang mereka untuk melihat sendiri dan mengambil jualan jubah / kurta sempena Raya 2016 ni nanti. Kadar keuntungan yang agen / dropship akan dapat bermula dari 20% sehingga 50%. Jualan akan bermula pada 1 Jun 2016 ini. 

OPEN DAY RIZQ DESIGN
Tarikh: 30 April & 1 Mei 2016
Masa: 10 pagi – 8 malam
Lokasi: Alam Avenue 2, Seksyen 16 Shah Alam

Selain menghasilkan design sendiri , Fazren Rafi juga ada berkolaborasi bersama rakan pelakon Hafidz Roshdi


Betul kan Ty bagitau , menarik bukan design jubah dan kurta dari  RizQ Design ni? Kalau yang berminat nak dapatkan boleh la dapatkan nanti. Harga koleksi jubah & kurta moden yang dikenakan juga berpatutan bermula dari RM 109/- sehingga RM 229/- mengikut dengan jenis kain / material yang digunakan juga design yang dihasilkan. Terdapat 3 koleksi jubah dengan 10 pilihan warna setiap koleksi, dan 1 koleksi kurta moden dengan 10 pilihan warna.

U olls nak tahu lebih lanjut dan tengok lagi koleksi jubah dan kurta moden boleh ke ;

Facebook Jubah Lelaki Rizq
Instagram @jubahlelakimoden

Selamat membuat pilihan dan persiapan untuk Raya nanti u olls.

9 comments:

  1. memang smart jubahnya, terletak jer kat badan..

    ReplyDelete
  2. Kurta tu macam nak usha untuk en.suami..hehe

    ReplyDelete
  3. Nampak lawa pulak k.yanty pakai!!.so, mcm sesuai jgk utk pompuan kan?wah..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. wah.. smart kot jubah ni.. i like...

    ReplyDelete
  6. Fuyoo smart sangatt laaa jubah ni..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen