Sagat

9:49 PM Yanty Lee 12 Comments



Sob! Sob! Sob!

Allahuakbar. Sumpah jadi lemah kepala lutut. 

Adeh! Terluka jua. 
Dari jauh jalan menuju nak ke kereta dah ternampak ada kesan sagat ni. Terduduk kot Ty tak hirau orang kiri kanan. Rasa cam okay je sebelum ni bila pula yang tersagat ni? Di mana kejadian ni berlaku?  Sumpah tak boleh recall Ty langgar apa? Pi gesel kat mana? What the "carut'? Takkan orang langgar Ty? Ni ja harta Ty ada dah jadi camni pula. Spoil gila mood.

Arrrrrghhhh!
Mr.Reddy , I'm so sorry.

12 comments:

  1. I feel that! Sabar ye kak.. ujian dan dugaan semua ni

    ReplyDelete
  2. Fuhhh, sagat teruk tu, mujur bawah bumper je

    ReplyDelete
  3. kalau kena cm2..alamat kena cat

    ReplyDelete
  4. Subhanallah..sabar ye...sabar..istighfar..

    ReplyDelete
  5. Alahaiii siannya.. sabar yer ty... mmg frust kan.. saya pernah laluinya

    #BU

    ReplyDelete
  6. kes cem orang sagat kete CT gak la ni.. aiseh..
    x brtanggungjawab la kalo betol org langgar.. nak lari le tu.. sabar ye Ty..

    ReplyDelete
  7. adeh.. tersagat jugak hatiku..

    pernah rasa.. sob

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen