Wordless Wednesday : Jangan Kedekut

7:00 AM Yanty Lee 8 Comments

Salam u olls ,


Harap korang tak kedekut ye dengan makhluk Allah yang lain =)


8 comments:

  1. Ty....macam penuh makna tu.....betul jugak ek!
    Kadang-kadang tu geram OKje, pantang lepa tingkap tu....sempat dia curi ikan!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di amik OKje bukan curi , bagi je la bayangkan kalau kita tu dia nak cari mana makanan bukan semua nya bertuan yang boleh bagi makan dan minum hari2.

      Delete
  2. bukan xnak bg mkn kucing tp sy takut dgnnye...heheh....kalau bg mkn pun letak jauh2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa nak takut dear? Treat it well , semuanya ok la. Tapi leh la tu letak jauh2..dari tak bagi langsung kan?

      Delete
  3. pon pon, nana datang sini hee. kat rumah ne bilangan kucing lg banyak dr bilangan org hehe. tak bgi sisa pon, bg ikan lengkap buang tulang lg! suka sgt kat kucing!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ha, knp dya takut... kucing ni binatang yg sgt pnyayang ok..

      Delete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen