Aku Yang Tersakiti

3:36 PM Yanty Lee 2 Comments


Salam u olls,

Ty addicted to this song. Dari awal Ty dengar kat corong radio lagi. And guess what? 
Now , asyik repeating ja lagu ni. (Macam xde lagu lain pula , kan?) 
And please don't ask why am i so into this song 
cause there's no explanation by people who doesn't do feel it into their heart. 
Just remember this , Behind every girl's favorite songs , there is untold story .



Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

2 comments:

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen