Merawat Resdung Dengan Asmak Herbs

12:17 AM Yanty Lee 6 Comments


Salam u olls.

Hai. Just nak share sikit. Rasanya semua orang tahu pasal sakit resdung. Dan setiap orang ada penyakit ini cuma samada yang begitu memudaratkan ataupun sedang-sedang saja. Contohnya kita orang berbangsa Melayu ni, makan ulam-ulaman mesti dengan sambal belacan atau budu kan? Tapi antara rasa kurang selesa tu kerana kita ada resdung.


Tahu tak? Banyak lagi simptons resdung sebenarnya dan salah satunya sakit kepala / migraine. Ty kerap juga sakit sebegini dan setiap kali bangun tidur waktu pagi untuk mulakan hari selalunya bersin tak henti umpama selesma. Jadi Ty cuba alternatif dengan mengamalkan Pil Kapsul Penawar Resdung Asmak Herbs.


Dalam 5 hari Ty amalkan 2 biji pada setiap pagi dan 2 biji sebelum tidur, Alhamdulillah dengan izinNya Ty dah tak lagi bersin menjelang pagi hari dan paling ketara Ty tak lagi mudah rasa sakit kepala.


Kalau u olls menghidap resdung yang kronik seperti tanda - tanda berikut, boleh lah sama-sama kita ikhtiar amalkan Pil Asmak Herbs ni :
- Hidung tersumbat dan berbau busuk
- Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
- Hidung kerap berair walaupun tidak selesema
- Kerap bersin terutama di waktu pagi
- Rasa berat muka / sakit terutama di kawasan antara muka
- Sakit tekak secara berpanjangan serta berulang
- Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan berpanjangan
-  Kerap sakit kepala
-  Tubuh jerawat di muka dan badan
- Kulit kepala berkelumumur gatal dan rambut gugur

Produk Pil Asmak Herbs ini diperbuat dari herba yang mampu merawat dan melegakan resdung seawal 3 hingga 14 hari dengan menggunakan Kapsul Halalgel. Juga merupakan produk Muslim bertaraf GMP tiada bahan kimia mahupun steroid.


Ramuan yang menghasilkan Kapsul Penawar Resdung adalah ;
- Akar Mengkunyit
- Akar Serapat
- Lada Sulah


Kelebihan Pil Asmak Herbs ini ialah tidak perlu di makan pada setiap hari. Sebaik sudah semakin baik, boleh berhenti pengambilan dan makan bila perlu sahaja. 

Cuma pil ini tidak sesuai bagi kanak - kanak berusia 3 tahun ke bawah dan juga ibu memgandung.


Jadi, bagi yang ingin mencuba untuk merawat resdung tanpa perlu mendapat rawatan bolehlah dapatkan ubat resdung Pil Asmak Herbs Kapsul Penawar Resdung ini yang sedang mengadakan promosi dengan harga RM39 (Harga asal : RM46 termasuk pos).

Dengan harga RM39 ini, boleh dapat sebotol Pil Asmak Herbs (30 kapsul) bersertakan panduan pengambilan juga perkhidmatan selepas jualan. Dan yang pastinya kos pos laju adalah percuma.

Untuk order ;
Whatsapp "AH7" di 01135447494

Maklumat lanjut boleh dapatkan di :

Hotline HQ : 019-9708897

Meh sama-sama kita cuba cara mengatasi resdung dengan produk ini. Mudah-mudahan pulih dengan izin Allah swt.

6 comments:

  1. ss pun dah cuba memang berkesan.. x bersin dah pepagi dan jerawat x naik

    ReplyDelete
  2. Asmak Herbs memang berkesan. Palung best akak guna masa tgh semput, terus rasa lapang dada 😊

    ReplyDelete
  3. Kak Sue pun ada resdung..gatal-gatal hidung yang tak tahan tu..huhu..

    ReplyDelete
  4. Assalam..
    Oooo nnti nak belikan untuk adik sis laa..
    TQ Yanty !

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah kalau berkesan... moga tak datang lagilah resdungnya yea... 😆

    ReplyDelete
  6. Boleh try ni..Yana pun salu bersin2 pagi mcm kak Ty..mace share info yg bermanfaat ni kak.. :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen