Jerawat Lama Hilang Dengan Annona Vitamin C Serum

9:22 AM Yanty Lee 0 Comments


Salam uolls ,

Ingat tak lagi Ty ada janji nak kongsikan dengan uolls apa kesan selepas Ty gunakan Annona Vitamin C Serum pada entri sebelum ni.

Mestilah Ty akan kongsikan sebab Ty sangat teruja dengan kesannya apatahlagi apabila Ty tahu keistimewaan mengenai serum ini.


Bulatan merah - kengkawan dan keluarga tegur katanya "biji kolestrol" rupanya bukan it's jerawat yang bertapak setahun lebih kata mata. Dan bila nak cuba picit dan pecahkan memang tak berhasil sebab sakit. Yelah , area mata kot.


Tapi Ty baru tahu bahawa ianya bukan biji kolestrol apabila Ty mula pakai Annona Vitamin C Serum beberapa hari kerana biji tu tak rasa sakit bila terkena waktu cuci muka. Malah bila tertolak dengan jari waktu muka , terus pecah dan kuar kotoran dan sampai sekarang dah tak ada pun sebab Ty amalkan setiap hari.


Serum ini juga sekaligus telah merawat kesan jerawat di muka Ty. Selain dari merawat kesan dan parut jerawat , Ty rasa kulit Ty lebih cerah seperti tidak begitu kusam seperti selalu.


Buat uolls yang nak merawat muka uolls , Ty rekemen kat korang Annona Vitamin C Serum ni. Sebab apa Ty suka dengan serum ini , bahan yang digunakan adalah bahan semulajadi dan semestinya kerana dengan kekuatan 10X Vitamin C.

Nak tahu lebih laju mengenai serum ni baca di sini. [klik]


Bagi uolls yang nak juga cuba seperti Ty, boleh la dapatkan serum ini atau ingin tahu lebih maklumat mengenai serum di
HOTLINE : 010-8424243 

0 comments:

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen