Harum Malam : Supplemen Dalaman Mewangikan Tubuh Sepanjang Masa

3:29 PM Yanty Lee 5 Comments


Salam u olls , 

Ty kembali amalkan Harum Malam yang mana antara supplemen dalaman mewangikan tubuh sepanjang masa. Sejak kebelakangan ni terlalu sibuk dengan macam - macam aktiviti luar dan juga kerja pun semakin mencabar tubuh yang makin di mamah usia. Jadi memang sesuai lah sangat amalkannya.


Ty hanya ambil 1 sudu pada waktu pagi dan 1 susu pada waktu malam dengan sudu plastik. Sebelum pergi ke kerja mesti ambil dulu sebelum pekena sarapan. Dan sebelum nak masuk tidur dengan mata yang dah laloq kekdahnya.


Kenapa Ty sukakan supplemen ni sebab nya ianya diformulasi dengan ekstrak ros yang mana dapat membantu menangani masalah bau badan secara menyeluruh. Jadi bagi mereka yang rasa badan tu cepat berbau , boleh la cuba. Luar dan dalam boleh wangi taw! Harum Malam ni juga boleh merawat masalah seperti keputihan , kegatalan pada vagina , mengetatkan vagina , hilangkan bau hanyir haid dan banyak lagi.


Golongan yang sesuai mengambil supplemen Harum Malam :
- Wanita berkahwin
- Anak Dara
- Wanita Berpantang
- Ibu Menyusu
- Warga Emas (Berusia 50 tahun ke atas)

Kelebihan dan khasiat mengamalkan supplemen Harum Malam :
- Membantu menyegar dan menyihatkan badan
- Mencantikkan dan menaikkan seri wajah
- Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
- Melegakan panas baran
- Menegangkan payudara
- Memulihkan rasa rapat
- Mengencangkan otot kewanitaan
- Menghalang bau tidak enak serta kegatalan
- Menambahkan keharmonian suami isteri
- Menyihatkan rahim
- Mencantikkan payudara agar sihat dan montok
- Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
- Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
- Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
- Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon
- Mengurangkan tekanan dan tension
- Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan


Seperti dalam rajah semuanya adalah antara bahan - bahan seperti ekstrak ros , ekstrak sirih , buah tin , kismis , madu , goji. limau purut , strawberi , pueraria mirifica , kayu serapat , buah delima , manjakani , pueraria lobata dan senna yang mana 100% ramuan asli telah dirumuskan menjadi satu supplemen yang mantap dan khasnya untuk golongan wanita.  Yang pastikan mesti mengamalkan dengan menggunakan sudu plastik kerana dikhuatiri khasiatnya akan hilang sekiranya menggunakan sudu besi.


Ketika mengamalkan Harum Malam , pengguna dilarang sama sekali daripada untuk mengambil minuman berais , mengambil sukatan lebih yang disyorkan dan tidak sesuai bagi ibu yang sedang mengandung.

Harapnya lepas mengamalkan ni Ty kembali cergas dan lebih bertenaga selain membantu mencantikkan kecantikkan dalaman juga. U olls pun boleh sama - sama kekal sihat dan cantik juga. Harga pun mampu milik.


Yang pasti , sebelum nak dapatkan sebarang produk sekalipun uolls mesti pastikan produk itu yang original. Bagi memudahkan u olls , dengan hanya mengimbas label QRCode sahaja boleh mengesan produk Harum Malam yang bakal dimiliki itu original mahupun tidak.

Untuk maklumat lebih lanjut :

Company: Millennial Gen Sdn Bhd
Alamat: 11G, Jalan Keluli AL7/AL, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Section 7, 40000 Shah Alam, Selangor
HP: 010 404 2769
Office: 03 3358 5344

5 comments:

  1. emmmm harumnye...

    memang sedap, moga kekal sihat InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. Bgus .. Time anak dara ni mmg patut kena jaga dalaman hihihi

    ReplyDelete
  3. badan skarang kena makin kuatnya menjaga.. sbb sakit nih tak kenal masa dan ketika..

    ReplyDelete

Thank you for commenting on my words.
May Allah bless me and you , Ameen